gammal !

Kära Adam städ För det första vill jag säga att Albert är den bästa vän jag haft, och att Alice bby är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Anders och Ann kristine andre gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att   får ett lyckligt liv tillsammans med Cattis . Jag vill säga tack till Däck Nicklas för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Erika . Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Gunnel tog sitt liv. Snälla ,Hjert peter sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Jeanette och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Karin som kommer i 130 km/h i en blå Opel. Jag vill också meddela mitt hat mot Karin björn eftersom hon varit otrogen mot min käraste Tina  . Jag vet att Marie demski kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Mirva för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Pixie och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Tilda livet ut <33333.


Prova du med som inte gjort för den hära är gammal !<333

Kommentarer
Postat av: jossan

2009-09-05 @ 22:08:25
URL: http://ony
Postat av: jossan

när ska du till usa eller var det var? :P

2009-09-05 @ 22:10:06
URL: http://onlyjossaan.blogg.se/
Postat av: Mina

du har ju lösen på din blogg jossan. vad är det? :P

2009-09-05 @ 23:42:29
URL: http://minatjeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0