You are going down

Jävla gubbe jävel som har fest  upppe på klubben as sent det började med att festen börjar halv 8 på kvällen och det skulle sjuta fyrverkirier klockan 24.00 men då förlängde dom tiden och polisen sa att om dom inte sjuter innan halv ett så måste ni ringa och stämma dom så det gjorde vi . Och sen så sa han som har festen  vi sjuter om 10 min när klockan var ett på  natten vi ba okej och vi trodde ju på det men neee det  sjuts inte fören halv tre på natten. Så vi ringer polisen och amäler honom för han hade inte äns tilllåtelse att sjuta upp fyrverkirier ( man måste ha det )Så min häst blev helt galen och var uppe i puls och skit och inas häst var oxå galen så jag fick stå och varva ner stella (inas häst) och mamma fick ta min häst ! Sen klockan 02.45 fick mamma ta en promenad med min häst!
Och förra året bröt en häst ett ben i ett ben p.g.a att det var fyrverkirier och om nåra utav våra gör det ska jag sjuta jäven!



Puss bloggen måste ner till stallet och se att min häst lever ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0