Ska kanske shoppa (A)

Hej min älskade blogg !


Imorgon kanske jag ska åka och shoppa smink som jag älskar och heta
kläder såklart !?  Men kan ni ge mig lite tips vad jag ska köpa för jag
har 6000kronor  men jag vill inte köpa upp för allt :/ ngn som vill shoppa med mihg?
Ring på 0763073615  love you

Juste kan ge er lite tips som vill få den perfekta bloggen :

*Kopiera aldrig ngn annans text
*Ha en snygg stil som passar dig
*Lägg in minst 7 inlägg per dag
*Lägg aldrig in gamla bilder
*Visa gärna en dagens outfit
*Ta ofta bilder på dig själv
*Lägg in många vidieoklipp för när du har dom på youtube
så ser folk din blogg och då ökar dina besökare
*Kommentera "större bloggar " som intressanta saker.

Puss uss hare bra bloggen ! (A)

Kommentarer
Postat av: Frida♥

Är det inte kul med gamla bilder ibland?

2009-07-15 @ 22:37:13
URL: http://fridasnellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

7 inlägg per dag?

2009-08-03 @ 16:31:43
Postat av: Anonym

skulle inte tro det..

2009-08-03 @ 16:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0