Bby♥♥♥

Gumman jag saknar dig gryymt mkt jag vet inte vad jag ska göra utan dig <33
Vi skulle ju vara massor i sommar men vi har inte varit ett skit , ? VRF(?)
Jag trodde att det skulle bli vår sommar men jag vill veta vrf det inte bläääv så ??
Gumman vart är du jag har inte sett eller hört nåt från dig i sommar jag vill veta vart
är du gumman mitt hjärta tar koll på mig nu att du inte finns här          ......
Det är ju du som fyller mitt hjärta helt och du betyder allt för mig gmn,
Kommer du ihåg när jag började i vik och det var bara du och beata jag kände så jag
umgicks med er ist för dom i min klass ..
Plus att när jag åkte till thailand så fick du bea och corre ( corre i min klass lärde knna henne sen)
ett par billabong bad shorts var och lite mera , ni fick det för det var ni jag knde och ni
var så snälla och hjälpte mig i den skolan så då fick ni dom .....
Gumman vi har många minnen och jag vill tillbaka till dom snälla gumman kan inte vi börja
om igen för jag håller på att dö utan dig :( <333333333
Skolavslutningen var  ju bäst när du fick 8 rosor av mig gumman för att du aldrig skulle glömma
att det är vi två föralltid okej ???
FÖRALLTID VI ?

Natascha Davis <3 Sara Bäck föralltid <33333333333333333333333333♥♥♥




sara bby !


Kommentarer
Postat av: mina

hahah du brukade ju vara med mig.

2009-08-27 @ 20:43:03
URL: http://minatjeder.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du brukar ju inte vara med sara ?

2009-09-07 @ 19:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0