sandra är bäst!

hellu bloggen  ;D
idag vaknade jag upp hemma hos emelie zazzi med sandreaw, jag och sandra rullade hem till mig gjorde lite frukost tog ett paket gifflar och gick sedan ner till stallet. efter att ha varit där ett tag tiggde jag lite pengar utav med moder och gick upp til half way med sandra och köpte lite mat. fixade med allt i stallet och red det gick jätte bra! sedan drog jag hem duschade och packa lite för att sen åka hem till sandra där jag ska tillbringa min kväll och natt, kom till henne vid 6 tiden och då satt vi mest och snackade om sandras "hemliga booooooyfriend". sen va det käk mycket gott! efter att min tomma mage hade blivit full så satt vi oss en stund vid datan och senare kom emelie, vi kollade på leagely blondes 3 som jag redan sätt 40 gånger menmen alltid lika bra :D emelie gick för ett tag sen och nu ska väl jag och sandra hitta på något roligare än att sitta framför datorn.
pusspuss(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0