Mina *snyfft*

Mina är den underbaraste peronen jag träffat i mitt liv !
Kommer du ihåg när vi träffades första gången och jag sa att jag skulle ringa polisen och anmäla din mamma för nåt ,
Vi var så små så vi visste inte vad vi sa och det var goda tider det . Sen så sa jag att jag var 13 för att jag ville vara barnvakt till dig och george och din mamma ringde min mamma och frågade hur gammal jag var och min mamma ba: 5,5 år gammal hahah ! Hoppas du läser det här mina för vi har faktiskt hur sjjuka minnen som helst som är underbara som jag vill tillbaka till så snälla kan det bli du och jag nu ! Vad hände med FOREVER?? Älskar dig MINA du kommer alltid att fylla mitt hjästa helt love you Mina tjeder.

Mina tjeder ♥ Natascha davis Föralltid <3 (A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0