Förlåt -.-

Vill säga sorry till min alldeles egna bästis , jag tog i lite hårt men bläv sårad och det måste du fatta faktiskt men jag blev lite för lessen så jag skrev det på  bloggen som det inte skulle komma ut på men det blääv så......
Jag ville verkligen vara med dig som vi skulle men neej det blev icke så ?
Kan inte jag bara komma till dig nu och så kan vi vara vänner (?) <33
Jag älskar dig massor tilda som en vän och det måste du förstå du betyder allt för mig gumman du är mitt hjärta det är du som gör mig hel glöm inte det ...........


Love you tilda <3 natti föralltid ?




Kommentarer
Postat av: tilda

Bättre ;)

förlåt men jag hitta inte dej och det ska inte hända igen :)

men det är så svårt för jag vet inte vart du ee det är en ganska stor skola och jag ville inte ringa om du fortfarande hade lektion eftersom jag inte hitta dej .. :) <33 alltid vi :)

2009-08-20 @ 18:07:52
URL: http://tildurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0