En vanlig da för mig i usa

Usa har tiden 9 timmar bakåt och då kan man säga 3 timmar frammåt:

04.00 vaknar
04... somnar
08.00 vaknar med dadada
, sen ner till gymet
och tränna lite.
09.00 hoppa i poolen efter och gym.
sedan drar vi iväg och äter frukost,
sedan lite ärenden och skit.
12.30 lite shopping sedan lunch på
en resturang ( vi äter jätte ofta på retsu )
sedan rullar vi hem gör inget typ
spelar biljard elr går till bio rummet.
sedan åker vi väll och kollar när dom
spelar in film elr nåt,
vi har ju åkt och kollat när miley cyrus
spelade in men vi kan ju åka
och kolla på andra för i kändis
världen känner man typ alla hihih
 Lyckos mig , jag vet att ni vill vara
mig i det hära läget men jag ska ta med en
kompis så ....?


Vi brukar åka och bowla kolla på bio och så ....

<3 (A)


Kommentarer
Postat av: Rebecca...

Du lever mitt drömliv:/

fin blogg btw:)<3

2009-08-29 @ 01:22:36
URL: http://beccccus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0